Extended Network Banners

Friday, December 31, 2010

happy new year . ...

happy new year. . .kini,aku da meningkat dewasa . .macam2 dugaan aku akan tempuhi . . mulai detik ini juga,aku akan mengorak langkah membina masa depan,jauh meninggalkan alam persekolahan, . .
huh,macam2 feel aku ade skrg ny. . ntah aku jdik orang ke tak?
di saat ini juga,aku terfikir..pe aku najdik lpas ny?
aku na keje pe?na smbong blaja lagi k?
adakah aku jdik photographer??

or aku jdik arkitek?


atao aku jdik superman?

tapi,tidak mungkin . .aku tank jdik superman  . .
so,superman reject.  .



hmm. . bercakap lak pasal pompuan .  . .
ntahlah,aku maseh bingung lagi . .
does she love me or not,. .
jwpn die membuatkan aku maseh tertanya-tanya . .
aku x kesa kalo dy refuse skali un . .
haha.  .
belagak nyer.  . .
n au ade mrs L,mrs F n esspecially mrs I. .
mne stu de best?!?!?

No comments:

Post a Comment