Extended Network Banners

Thursday, March 24, 2011

dup dap. . . . .::

huh,sedar tak sedar,result SPm pon kuar.. .kalo tnye perasaan aku mase tuh,bohong lakan kate ta takot. .
tapi,takkan la na tunjuk kat orang plak an . . haha. . .

awl2 pagi lagi aku dah bangun,maybe sebab ta sabar na amek result. .
las2 pukul 11 lebih jugak baru pat keputusan..
dalam hati aku,aku berserah je pada Allah . . .
pe na jadik,jadik la.. .
haha. . .
finally,mase yg d`nnti kan dah tibe  .
n hasil nye. .  .
subjek pe yang aku ameq,haha..rahsia ukeyh. .
haha. . .
pepe un,aku tetap bersyukur. .
ta payah la kite nak nanes kalo bkn sbb name kite ta dipanggil
or ta ley menandingi orang laen
or  tak dapat wat mak ayah kite bangga dengan kita. . .
atau,tak dapt result yang kita impi2kan . .




YANG PENTING KITE DAH CUBE SEDAYA UPAYA KITA,N ALLAH YANG TENTUKAN. . RITE???SUME NY DE HIKMAH ALLAH NAK KASI PADA KITE. . SO,AKU JUS ACCEPT JE. . HAHA . . ^^




                           created by
                    harithbrokenheart@yahoo.com
                    little emmo/kechill/ared
                     (^^.)

No comments:

Post a Comment